*UPDATE: Stopzetting BoGy's visakaarten?! HELP!

Alle vragen over visakaarten voordat je ze in het bezit hebt. Alles wat met betalingen, voorwaarden, leveringsdata te maken heeft stel je hier.

Moderators: lotje, bogy, the_3s

Re: *UPDATE: Stopzetting BoGy's visakaarten?! HELP!

Berichtdoor bogy op 27 Jan 2011 17:37

Jah, deze ivan kan dus blijkbaar kaartjes aanmaken.

Let wel; ivan heeft niets met mijn diensten te maken; nog volgt hij mijn diensten op of kan ik service verlenen op de kaarten die hij verstrekt.

Het is dus volledig losstaand van wat ik vroeger deed (vandaar ook de hogere tarieven)

Ik had ivan eerst voorgesteld om op mijn forum verder te gaan (met moderatorstatus natuurlijk) zodat hij meteen een schare groep vertrouwde gebruikers kon aanspreken maar hij verkoos om zijn eigen forum op te stellen. Dit is natuurlijk zijn goed recht en ik bekijk hier niemand 'scheef' om.

Wil je dus terug gebruik maken van visakaarten? Het kan... ivan is je nieuwe man...
Hoe lang het zal duren weet ik niet; hoe hij het doet al evenmin. Dat moet je hem zelf even vragen.

Mij kostte het vroeger zo goed als niks; en daarom vroeg ik ook ampers iets voor een kaart. ik deed het voor de community. De tijden zijn weliswaar veranderd, zowel voor de dienstverlener als voor de gebruikers..

De tijd zal uitmaken of ivan zijn kaartjes lang zal kunnen blijven verdelen.

Greetz!
Lees BoGy's Filosofie op dit forum. (KLIK)
Wil je jezelf beter leren kennen? Aarzel dan niet om jezelf te verdiepen in BoGy's gedachtengang...
Alles ivm online visakaarten
bogy
Site Admin

XBox Live Gamertag: Bogy Belgy

Vorige

Terug naar Aanvragen en betalingen