Na visa, nu tijdelijke mastercards!

Alle vragen over visakaarten voordat je ze in het bezit hebt. Alles wat met betalingen, voorwaarden, leveringsdata te maken heeft stel je hier.

Moderators: lotje, bogy, the_3s

Na visa, nu tijdelijke mastercards!

Berichtdoor bogy op 04 Jun 2009 13:12

Ik heb misschien goed nieuws, héél goed nieuws!!!!

ik heb namelijk een systeem gevonden waarbij ik tijdelijke kaarten weer kan aanmaken, er is wel 1 niet onbelangrijk addertje onder het gras; ik kan maar 1 kaart tegelijkertijd aanmaken, en het zijn MasterCards ipv Visa's...

Het systeem dat ik in gebruik wil nemen is dus wel degelijk beperkt tegenover het oude systeem, waar ik tot 50 kaarten simultaan kon aanmaken.
Nu weet ik ook niet hoe lang dit nieuwe systeem in gebruik gaat blijven. Tevens ben ik nu afhankelijk van een derde partij, en is het best mogelijk dat zij in de toekomst meer gaan aanrekenen voor zulke kaarten (dan stop ik er gewoon mee, en zullen het terug alleen aankopen via m'n eigen visa zijn).

Het nieuwe systeem is ook veel omslachtiger, en kost me dus meer tijd en moeite om weer alles te gaan beheren. Daarom blijf ik wel de huidige prijs van 2.50€ aanhouden. Tevens zullen deze kaarten via een soort van beurtrol ingezet kunnen worden waar nodig. (het zou niet eerlijk zijn als 3 mensen moeten wachten op een kaart omdat 1 persoon een ganse week zijn kaart niet gebruikt..)

meer info volgt nog!

je mag alvast vragen stellen als dat nodig is!
Lees BoGy's Filosofie op dit forum. (KLIK)
Wil je jezelf beter leren kennen? Aarzel dan niet om jezelf te verdiepen in BoGy's gedachtengang...
Alles ivm online visakaarten
bogy
Site Admin

XBox Live Gamertag: Bogy Belgy

Terug naar Aanvragen en betalingen