Hoe neem ik contact op om een betaling te regelen?

Alle vragen over visakaarten voordat je ze in het bezit hebt. Alles wat met betalingen, voorwaarden, leveringsdata te maken heeft stel je hier.

Moderators: lotje, bogy, the_3s

Hoe neem ik contact op om een betaling te regelen?

Berichtdoor bogy op 04 Jun 2009 15:00

In principe gebeurt alle communicatie over de creditcards via dit forum. Enkel voor het verzenden van persoonlijke gegevens wordt er een beroep gedaan op e-mail.

Het enige juiste adres om mails naar te sturen is "visa APEKRUL bogy PUNT be" en enkel als het om privégegevens gaat mag je ernaartoe mailen. Hieronder vallen dus mails met accountgegevens, paswoorden, adressen, telefoonnummers; kortom alles wat privé is en niet gedeeld hoeft te worden met de rest van de wereld.
Ik heb wel een msn-adres en steeds vaker gebeurt het dat mensen mij daar ook op toevoegen; maar dat wil ik dus niet. MSN is voor mij een lijst met privécontacten, ik wil namelijk niet 24/7 beschikbaar staan wanneer iemand een vraag heeft over een visakaart. De meeste vragen staan namelijk al op dit forum en kan je met een klein beetje goede wil zelf terugvinden via de zoekfunctie (helemaal rechtsbovenaan!).

Heb je toch nog een vraag waarop je geen antwoord kan vinden op dit forum? Stel ze dan gerust in een nieuw topic en begin het best met een algemene vraag over dat product/website/... Zo komen ook andere mensen op deze site terecht als ze via google een gelijkaardig probleem proberen op te lossen.
Probeer ook steeds zo volledig mogelijk te zijn, zo maak je het voor iedereen beter verstaanbaar en zal ik ook sneller weten wat je exact bedoelt. Ik wordt automatisch op de hoogte gehouden van nieuwe topics en zal dan ook steeds zo snel mogelijk reageren. Indien ik verdere gegevens nodig heb, zal ik in het topic wel duidelijk maken dat je deze mag zenden naar mijn mail adres.
Lees BoGy's Filosofie op dit forum. (KLIK)
Wil je jezelf beter leren kennen? Aarzel dan niet om jezelf te verdiepen in BoGy's gedachtengang...
Alles ivm online visakaarten
bogy
Site Admin

XBox Live Gamertag: Bogy Belgy

Terug naar Aanvragen en betalingen