geld gegijzeld door paypal

Alle vragen over visakaarten voordat je ze in het bezit hebt. Alles wat met betalingen, voorwaarden, leveringsdata te maken heeft stel je hier.

Moderators: lotje, bogy, the_3s

geld gegijzeld door paypal

Berichtdoor pcelis op 29 Aug 2009 00:49

Een paar dagen geleden registreerde ik me bij ebay om wat spullen die ik hier te koop had kwijt te raken. Als nieuw lid was ik verplicht paypal ook als betalingsoptie aan te bieden.
De spullen die ik verkocht leverden veel meer op dan ik had verwacht... meer dan 3000 euro!
Toen dit direct na de veiling werd betaald (het was nacht en ik sliep toen) stond er dus ineens meer dan 3000 eur op mijn paypal rekening.
Omdat het meer was dan 2500 euro blokkeerde paypal echter direct mijn rekening en kon ik niet aan mijn geld...
Ik stuurde kopie van mijn idkaart en bewijs van adres, maar ze wilden ook een creditkaart, en die heb ik niet
Dus nu kan ik niet aan mijn geld...
Nu mijn vraag: kan ik mijn rekening vrijmaken met een kaart van jou? ik weet niet of dat kan...
Als het kan stort ik onmiddelijk voor een kaart... Kan je me iets laten weten?
groetjes
pcelis
Atheïst

Re: geld gegijzeld door paypal

Berichtdoor bogy op 01 Sep 2009 02:11

Neen, ik kan al een tijd geen kaarten meer aanmaken die gebruikt kunnen worden om paypal registraties te doen.

daarbovenop komt dat als je een creditcard nodig hebt om paypal te activeren dat deze op dezelfde naam als de kaart moet staan...

ik vrees er dus een beetje voor dat je elders een oplossing moet gaan zoeken...
Lees BoGy's Filosofie op dit forum. (KLIK)
Wil je jezelf beter leren kennen? Aarzel dan niet om jezelf te verdiepen in BoGy's gedachtengang...
Alles ivm online visakaarten
bogy
Site Admin

XBox Live Gamertag: Bogy Belgy

Terug naar Aanvragen en betalingen