Een kaart aanvragen (Belgie)

Alle vragen over visakaarten voordat je ze in het bezit hebt. Alles wat met betalingen, voorwaarden, leveringsdata te maken heeft stel je hier.

Moderators: lotje, bogy, the_3s

Re: Een kaart aanvragen (Belgie)

Berichtdoor bogy op 09 Mrt 2009 15:24

metus schreef:21 euro is naar je overgemaakt
Het is voor een WoW Character transfer.

Bij voorbaat dank!

M'n excuses dat het bericht nu pas is goedgekeurd... had blijkbaar niet goed opgelet bij het modereren van het forum :d
Vanaf nu kan je vrij posten op het forum, zonder dat er nog berichten goedgekeurd hoeven te worden...
Lees BoGy's Filosofie op dit forum. (KLIK)
Wil je jezelf beter leren kennen? Aarzel dan niet om jezelf te verdiepen in BoGy's gedachtengang...
Alles ivm online visakaarten
bogy
Site Admin

XBox Live Gamertag: Bogy Belgy

Berichtdoor shozy op 22 Mrt 2009 13:43

Geld is verstuurd, moet ik tot volgend weekend wachten voor kaart? (vrijdag verstuur) Of wordt het in de loop van de week verstuurd?
shozy
Atheïst

Berichtdoor bogy op 22 Mrt 2009 17:18

shozy schreef:Geld is verstuurd, moet ik tot volgend weekend wachten voor kaart? (vrijdag verstuur) Of wordt het in de loop van de week verstuurd?

ik kijk dagelijks op m'n rekening...

dus vanaf het geld erop staat kan je de kaart in je mailbox verwachten.
Uiteraard hangt het er dus een beetje vanaf welke bank jij gebruikt om het geld door te sturen.. (er is ergens een topic dat heet 'hoe lang duurt het ...' en daar staat meer info in, je mag gerust aanvullen in dat topic, zodat het lijstje wat completer kan worden..)
Wil je jezelf beter leren kennen? Aarzel dan niet om jezelf te verdiepen in BoGy's gedachtengang...
bogy
Site Admin

Berichtdoor Genkenaar op 28 Mrt 2009 01:23

Hey

Ik wou even vermelden dat ik 14,49 euro gestord met vermelding bij overschrijving "dancingviolently AT hotmail DOT com" maar ik ben dus het woordje "visa" vergeten ervoor te zetten.
Hopelijk zorgt dit nu niet voor problemen?
Genkenaar
Atheïst

Berichtdoor bogy op 28 Mrt 2009 04:46

ok is goed ...

vanaf 2 april vervallen wel ALLE huidige kaarten; ik weet dit zelf ook nog maar sinds gisteren maar blijkbaar vernaderd er vanalles.

Meer info volgt nog dit weekend in het VUG forum. (als je het VUG forum niet vindt, moet je eerst jezelf lid maken van de 'Visa User Groep', meer info daarover staat bovenaan in de stickies van dit forum)

edit:
Het is zeer spijtig dat ik dit moet melden, maar het de kans bestaat dus dat ik vanaf 2 april mijn hulp voor de aankopen moet staken. Het kan zijn dat ik een alternatief systeem bedenk, maar het hangt uiteraard ook af van de risico's en de mogelijkheden die ik in de toekomst zal hebben.... ik hoop echt dat ik er niet volledig mee moet stoppen want het geeft me toch ook een hoop voldoening dat ik mensen kan helpen met zoiets banaals als een betaling via internet waar ze anders geen toegang toe zouden hebben.

nieuws volgt dus nog zeker
bogy
Site Admin

Berichtdoor broli op 05 Apr 2009 19:16

Nadat ik las dat het systeem nog niet uit de lucht is gehaald heb ik snel een overschrijving gemaakt. Ik hoop dat het nog ok is :grin:. Het kan zijn dat toevallig wanneer je de kaart aanmaakt dat ze het boel afsluiten maar ik hoop dat je de kaart nog kan aanmaken. Veel dank op voorhand!
broli
Egoïst

Berichtdoor bogy op 06 Apr 2009 13:05

broli schreef:Nadat ik las dat het systeem nog niet uit de lucht is gehaald heb ik snel een overschrijving gemaakt. Ik hoop dat het nog ok is :grin:. Het kan zijn dat toevallig wanneer je de kaart aanmaakt dat ze het boel afsluiten maar ik hoop dat je de kaart nog kan aanmaken. Veel dank op voorhand!

inderdaad, voorlopig ga ik nog even door met kaarten, maar als het systeem effectief uit de lucht wordt gehaald en er staat nog geld op je kaart, kan ik het wel niet meer nakijken éh ... da's wel een groot probleem, zeker als het over grotere bedragen gaat...

daarom zou ik ook aanraden dat als je een mail ontvangt met de bevestiging, je ook meteen die aankoop gaat doen om zo weinig mogelijk risico op verlies te lopen...
bogy
Site Admin

Berichtdoor broli op 06 Apr 2009 13:46

Oke ik begrijp het en dank je wel. Ik zit meestal ganse dag online dus als ik de email zie zal ik onmiddellijk de kaart gebruiken.
broli
Egoïst

Berichtdoor bogy op 06 Apr 2009 14:06

broli schreef:Oke ik begrijp het en dank je wel. Ik zit meestal ganse dag online dus als ik de email zie zal ik onmiddellijk de kaart gebruiken.

ok... ik zal vanmiddag nog nakijken voor stortingen ... 'k moet nu nog eerst een paar andere zaken afhandelen, daarna is 't tijd voor visa's.
bogy
Site Admin

Berichtdoor dudek85 op 06 Apr 2009 22:09

Dag Bogy

Spijtig te horen dat het misschien gedaan is met de visa-kaarten, het is een mooie en eerlijke dienst die je aan iedereen bied.
Ik heb nog wat geld overgeschreven naar jouw rekening en hoop dat ik nog een kaart kan krijgen, want anders zie ik maar een mogelijkheid en dat is zelf een visakaart gaan halen op de bank, voor één keer per jaar mijn rapidshare-account te verlengen :-)

Alvast bedankt
Kevin
dudek85
Atheïst

Berichtdoor bogy op 06 Apr 2009 23:08

dudek85 schreef:Dag Bogy

Spijtig te horen dat het misschien gedaan is met de visa-kaarten, het is een mooie en eerlijke dienst die je aan iedereen bied.
Ik heb nog wat geld overgeschreven naar jouw rekening en hoop dat ik nog een kaart kan krijgen, want anders zie ik maar een mogelijkheid en dat is zelf een visakaart gaan halen op de bank, voor één keer per jaar mijn rapidshare-account te verlengen :-)

Alvast bedankt
Kevin

Als het maar voor 1 aankoop per jaar is moet ge geen visakaart gaan halen éh, da kost u 15€ / jaar (behalve het eerste jaar)
Voor dingen zoals rapidshare kan je ook altijd uw accountgegevens doorsturen, dan log ik zelf in en betaal het met mijn kaart. Voorlopig kan je nog gewone kaartjes gebruiken, maar later zal het waarschijnlijk wel op die manier moeten gaan.
bogy
Site Admin

Berichtdoor broli op 07 Apr 2009 12:02

Kaart net goed aangekomen en ook net gebruikt. THANKS!
broli
Egoïst

Berichtdoor broli op 09 Apr 2009 12:05

Had eergisteren weer een nieuwe overschrijving gemaakt.
broli
Egoïst

Berichtdoor Deefees op 16 Nov 2009 21:12

Worden er geen kaartjes meer gemaakt? :(

nvm, had de sticky nog niet gezien
Deefees
Atheïst

Berichtdoor bogy op 16 Nov 2009 22:20

inderdaad, er worden geen kaarten meer gemaakt ...

online aankopen doen kan in de meeste gevallen wel nog
bogy
Site Admin

Vorige

Terug naar Aanvragen en betalingen