wanbetalers...

Alle vragen over visakaarten voordat je ze in het bezit hebt. Alles wat met betalingen, voorwaarden, leveringsdata te maken heeft stel je hier.

Moderators: lotje, bogy, the_3s

wanbetalers...

Berichtdoor ivan1105 op 25 Feb 2011 10:33

op 11/02 kreeg ik de vraag van iemand van dit forum om een kaartje te maken om xbox te activeren

op 11/02 heb ik de kaart gegevens doorgestuurd
daar het hier gaat om een kaartje van 1 euro, vroeg ik om een bedrag te storten op mijn rekening van iets meer dan 1 euro, (hij mocht zelf kiezen)

op 17/02 kreeg ik deze email:

hey

ik ben even op reis geweest , dus nog geen tijd gehad om naar bank te gaan .
ik ga het vandeweek storten.
het werkt ,heel neig bedankt.
mvg .........

op 25/02 nog geen storting ontvangen
ivan1105
Atheïst

Re: *UPDATE: Stopzetting BoGy's visakaarten?! HELP!

Berichtdoor bogy op 25 Feb 2011 10:53

jah;

om eerlijk te zijn kan ik daar maar 1 ding op zeggen;

boter bij de vis ...

maw; laat ze eerst betalen voor ge uw kaartnummers geeft ... anders gaat ge dit nog vaak mogen meemaken.
enneuh; wie gaat er nu op verlof? 't is buiten het seizoen? een student die op school moet zitten??? of een volwassene die zelf een kaart kan halen bij de bank?

trouwens; van 11/2 tot 16/2 op reis geweest? :)

Allez, soit, pas op éh ... héél misschien vergis ik mij wel en leest die kerel nu mee... en denkt hij van; "shit; ik wil mij nu ni laten kennen en ga het toch maar storten..." des te beter voor u..

maar ik hoop alvast dan da ge uw leske daarmee hebt geleerd... Het internet is anoniem; en anno 2011 kunt ge niemand meer vertrouwen, echt niemand meer... iedereen noemt zichzelf een vriend van elkaar terwijl ze ni eens meer weten wa het woordt vriendschap inhoudt... Als er dan eens iets scheelt gaan ze liever feesten met hun andere 'vrienden' dan eens een avondje die ene 'vriend in nood' te gaan steunen... en net zo met 'zaken' doen... ge kunt niemand vertrouwen; mensen liegen gewoon in uw gezicht; laat staan achter het computerscherm waar het helemaal anoniem is...

en jah; ik heb ook aan den lijve moeten ondervinden dat als ge zelf eerlijk zijt da da een heerlijk gevoel is om overal recht in uw schoenen te staan maar dat ze wel langs overal er proberen misbruik van te maken. 't Enige da ge kunt doen is u proberen toe te dekken langs alle kanten zonder daarbij de tegenpartij het gevoel te geven da ge ze wantrouwt; want anders gaat ge de eerlijke mensen ook weghouden... (en jah; zij zijn natuurlijk ook steeds de mee de dupe van die rotte appels)

dus conclusie; no pay, no go ... 't is boter bij de vis ... en als ze ni willen; zeg dan simpel; als ge naar de carrefour gaat voor een prepaid kaart voor uwen telefoon; moogt ge dan ook een week later betalen???

edit: topic split
Lees BoGy's Filosofie op dit forum. (KLIK)
Wil je jezelf beter leren kennen? Aarzel dan niet om jezelf te verdiepen in BoGy's gedachtengang...
Alles ivm online visakaarten
bogy
Site Admin

XBox Live Gamertag: Bogy Belgy

Re: wanbetalers...

Berichtdoor bogy op 25 Feb 2011 10:58

ik heb het topic ff gesplit ... want het wordt wat te groot en uw toevoeging gaat duidelijk over iets anders dan gewoon vraag over betaling ...
Lees BoGy's Filosofie op dit forum. (KLIK)
Wil je jezelf beter leren kennen? Aarzel dan niet om jezelf te verdiepen in BoGy's gedachtengang...
Alles ivm online visakaarten
bogy
Site Admin

XBox Live Gamertag: Bogy Belgy

Terug naar Aanvragen en betalingen