GMAIL en HOTMAIL gebruikers -->> BELANGRIJK BERICHT!

Alle vragen over visakaarten voordat je ze in het bezit hebt. Alles wat met betalingen, voorwaarden, leveringsdata te maken heeft stel je hier.

Moderators: lotje, bogy, the_3s

GMAIL en HOTMAIL gebruikers -->> BELANGRIJK BERICHT!

Berichtdoor bogy op 03 Feb 2008 17:10

Voor alle gmail en hotmail gebruikers heb ik een niet onbelangrijke tip:
zet het email adres "visa" @apekrulletje "bogy.be" in de lijst met veilige afzenders of vrienden of in je adresboek van de online service.

Dit voorkomt dat mails met bevestigingen steeds in je spamfolder terecht komt (het woordje visa is namelijk niet zo populair bij spamfilters)

Indien je wil kan je ook een @bogy.be adres aanvragen... Je krijgt dan een login+paswoord (je kan ze zelf kiezen uiteraard) waarmee je dan kan inloggen op de bogy.be mailserver. Deze server ondersteunt voor het verzenden van mails SMTP en toegang tot je mails kan via webmail, POP en ten slotte ook via het IMAP protocol. De adressen komen nooit te vervallen, tenzij ze je een jaar niet gebruikt. Wie dus iets anders dan een hotmail of gmail adres wil hebben, kan via pm of mail zo'n adres aanvragen bij mij, het is kosteloos!
Uiteraard wil ik wel vragen dat je alleen zo'n adres aanvraagt als je het daadwerkelijk gaat gebruiken en liefst niet om alleen maar muziek, filmpjes en powerpoints door te sturen want daarvoor kan je beter een hotmail of gmail gebruiken vind ik.
De mailserver staat hier lokaal bij mij en tot dusver zijn alle gebruikers zeer tevreden (vooral dat je via IMAP op de server kan wordt enorm geapprecieerd)
Lees BoGy's Filosofie op dit forum. (KLIK)
Wil je jezelf beter leren kennen? Aarzel dan niet om jezelf te verdiepen in BoGy's gedachtengang...
Alles ivm online visakaarten
bogy
Site Admin

XBox Live Gamertag: Bogy Belgy

Re: GMAIL en HOTMAIL gebruikers -->> BELANGRIJK BERICHT!

Berichtdoor bogy op 12 Jan 2011 01:52

Bericht aan iedereen: lees zeker dit bericht op mijn blogsite; http://dcnet.be/praten/483/bescherm-je- ... rste-linie

Het leert je meer over hoe je kan voorkomen (en herstellen) van spam die verstuurd wordt vanop jouw!! hotmail/msn account zonder dat je er weet van hebt.
Lees BoGy's Filosofie op dit forum. (KLIK)
Wil je jezelf beter leren kennen? Aarzel dan niet om jezelf te verdiepen in BoGy's gedachtengang...
Alles ivm online visakaarten
bogy
Site Admin

XBox Live Gamertag: Bogy Belgy

Terug naar Aanvragen en betalingen