Te Koop: 5.1 Dolby Receiver Kenwood KRF-V6030D

alles wat niet thuishoort in een van de andere subfora...

Moderators: lotje, bogy, the_3s

Te Koop: 5.1 Dolby Receiver Kenwood KRF-V6030D

Berichtdoor bogy op 02 Jan 2009 01:23

Gezien ik juist mijn Multimedia-omgeving weer een upgrade heb gegeven doe ik mijn Kenwoord versterker van de hand.

Ik heb hem een paar jaar in dienst gehad om mijn xbox, xbox360, Satelliet, HDD/DVD-Recorder hun geluid prachtig te laten weergeve. Ik ben er altijd zeer tevreden over geweest, en ben dat gebleven tot de moment ik hem in moest pakken om de vervanger te plaatsen.

De reden waarom ik hem vervangen heb is omdat ik meer digitale ingangen nodig had, zodat ik geen 'optische switch' meer moest gebruiken voor mijn glasvezelkabeltjes, iets wat mijn nieuwe Denon AVR-1509 wel biedt.

Een afbeelding van de achterzijde van m'n kenwoodje (voor de aansluitingen dus) vindt je hieronder (technische details in de bijlage onderaan):
Afbeelding

Als je iemand een prachtig (laat) kerstcadeau wil geven om zijn of haar game-ervaring een serieuze boost te geven, is dit een ideaal startpunt!
Gezien ik mijn speakers op de moment niet kan vervangen wegens plaatsgebrek kan ik er geen speakers bij aanbieden, maar een 5.1 speakerset kan je tegenwoordig al vrij goedkoop op de kop tikken. Of misschien heb je al een surround set, maar wil je hem een upgrade geven zodat je wat meer power hebt?

Wie nog een originele xbox heeft, krijgt er van mij GRATIS de xbox Advanced scart cable bij (kostte indertijd 35€), wat hem Dolby digital geluid zal oplevern (5.1 surround in ALLE games!) plus dat de beeldkwaliteit ook een mooie stap vooruit gaat dankzij deze kabel.

De handleiding voor de receiver en afstandsbediening zitten er allemaal nog bij. Het toestel is vrij van schade, binnen- en buitenkant. Het toestel heeft geen reparaties gehad, altijd perfect dienst geleverd!

Begin maar met bieden, ik zou ongeveer een 80 euro voor het toestel willen zien, de onmiddellijke meeneemprijs is 100€.
Als de minimumprijs niet gehaald wordt voor 8 januari, kan een lager bod bespreekbaar zijn. Ik heb niet persé haast om hem weg te doen, maar de doos pakt wel nutteloze plaats in!
Bijlagen
specs.pdf
de specs van de receiver :)
(10.79 KiB)
Lees BoGy's Filosofie op dit forum. (KLIK)
Wil je jezelf beter leren kennen? Aarzel dan niet om jezelf te verdiepen in BoGy's gedachtengang...
Alles ivm online visakaarten
bogy
Site Admin

XBox Live Gamertag: Bogy Belgy

Terug naar Algemene & Andere ...