Te Koop: Xbox Accesoires

alles wat niet thuishoort in een van de andere subfora...

Moderators: lotje, bogy, the_3s

Te Koop: Xbox Accesoires

Berichtdoor bogy op 15 Jan 2009 22:20

Aangezien ik al een paar jaar geen xbox meer heb (vervangen door een X360), heb ik nog een aantal spullen liggen die ik niet echt meer nodig heb.

- Xbox Advanced Scart Cable (Deze kabel geeft RGB signaal op uw scartaansluiting, wat een veel beter, scherper en een kleurvoller beeld geeft. Deze kabel heeft ook een Optische Toslink / SPDIF aansluiting om ALLE xbox games in Dolby Digital te kunnen spelen. De kabel biedt dus een beter beeld EN geluid!)

- 2 Xbox Memory Units met pc connectivity
Ik heb hier nog twee van die kaartjes liggen waarmee je op de xbox savegames kan inladen die je van internet hebt afgehaald of zelf hebt aangepast.. Je kan deze kaarten ook gebruiken om je savegames te backuppen naar de pc. Er zit bij alletwee de kaartjes de sofware bij om de saves te managen. Ik bied de twee enkel aan als geheel, zo blijven de twee kaartjes bij elkaar, en samen hebben ze zowat alle savegames die beschikbaar zijn.

Het eerste kaartje van de twee zit in een aluminium doosje, het is een Xbox Xploder 8MB MET DE KABEL ERBIJ. Dit doosje alleen al is een collector's item aan het worden.
De tweede kaart is een Datel Maxdrive van 16MB. Dit is een speciale USB stick, waar een kabeltje bijzit om hem op de xbox aan te sluiten.

Ikzelf gebruikte deze kaarten vroeger om mijn savegames over te zetten, maar ook om dingen te unlocken in games. Er zijn duizenden savegames beschikbaar voor de xbox, elk met hun eigen mogelijkheden en zelfs cheats of verborgen content kan je met deze kaartjes naar boven toveren.

Het pakket kan enkel in z'n geheel vertrekken, het liefst afgehaald (ik wil het ook wel brengen als het in de buurt is).. alles werkt perfect en is nog in zo goed als nieuwe staat. Ik heb geen exacte tweedehandsprijs in m'n hoofd, maar wat ik wel nog ongeveer weet is wat ik er zelf voor betaald heb.
De kabel kostte mij ongeveer 20 euro (officiele xbox adv scart kabel), de Xploder 45 € en de Datel MAXdrive was ook zoiets. Dus nieuw heeft het mij zo'n 110€ gekost.

Ik hoef er geen 70€ ofzo van terug te zien... maar een bod van 5€ is toch veel te laag .. Bieden maar!

bieden kan op: http://www.9lives.be/forum/console/6226 ... a-fun.html
Lees BoGy's Filosofie op dit forum. (KLIK)
Wil je jezelf beter leren kennen? Aarzel dan niet om jezelf te verdiepen in BoGy's gedachtengang...
Alles ivm online visakaarten
bogy
Site Admin

XBox Live Gamertag: Bogy Belgy

Terug naar Algemene & Andere ...