Steun Geert Wilders ...

alles wat niet thuishoort in een van de andere subfora...

Moderators: lotje, bogy, the_3s

Steun Geert Wilders ...

Berichtdoor bogy op 27 Jan 2009 10:16

Gisteren vond ik in mijn mailbox een mailtje terug over Geert Wilders.
De afzender hoopte dat ik een petitie zou willen ondertekenen ten behoeve van Geert Wilders (een Nederlands politicus met een uitgesproken anti-islam mening).

Je zou bijna kunnen zeggen dat Geert Wilders de hollandse Filip Dewinter is, zoniet nog een stapje erger. Telkens hij op tv komt spreekt hij zonder schroom over hoe radicaal de islam is, dat Europa onder de invasie lijdt van de islam, enzovoort.
Nu snap ik ergens wel waar Wilders zijn mosterd vandaan haalt, de krant staat elke dag vol van criminele feiten al dan niet gepleegd door moslims.
Gelukkig is Geert Wilders een zeer snugger en slim mens. Hij beseft volgens mij ten volle dat de islam dé grote oorzaak is van alle ellende in Europa, en dat we daarom de islam ook weer moeten verdrijven, volgens Wilders is de islam een niet-europees geloof dat hier niet thuis hoort.
Het is makkelijk om een zwart schaap aan te duiden, laat ons maar ineens alle moslims over dezelfde kam scheren...

Ik wil alleen maar zeggen dat ik absoluut tegen elke vorm van extremisme ben. Geert Wilders veroordeelt de islam van extremisme en van geweld, maar van een spiegel heeft hij blijkbaar nooit gehoord.
Wie scandeert er extremisme? Wie loopt er hier te koop met ongegronde vooroordelen? Wie generaliseert en stopt ganse bevolkingsgroepen in een hokje van extremisme?

Het lijkt me toch dat Geert Wilders en zijn aanhangers zelf terug naar school moeten, of alleszins moeten starten met ook zichzelf te veroordelen, want in dit geval is het duidelijk 'De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet'...

De aanleiding voor deze post is een mailtje dat ik ontvangen heb, waarvan je hieronder de integrale versie kan lezen.

lucia bosteels schreef:
>
> Steun GEERT WILDERS : teken de petitie.
>
> Steun Geert Wilders, teken de petitie.
> Ze is in het Engels omwille van het internationale karakter van de ondersteuning.
> Reeds meer dan 24.000 handtekeningen.
>
> STUUR DEZE MAIL DOOR
>
> Vlaanderen moet prominent aanwezig zijn bij de steun voor Wilders.
>
> Dank u.
>
> http://www.petitiononline.com/wilders/

Uiteraard heb ik deze persoon een antwoord gestuurd dat ik ook jullie niet wil onthouden:

Ik steun geen extremisten...

Misschien dat u wel overtuigd bent dat we hier in europa nood hebben aan een blanke versie van de Taliban.... maar ik deel helaas deze ondoordachte mening niet.
Hopelijk verandert u ook van mening, en beseft u dat we in een multiculturele samenleving leven waar MET elkaar leven belangrijker is dan TEGENOVER ELKAAR te leven...

Lang leve Geert Wilders... dat hij maar snel 'afslag pim fortuyn' neemt ...

Met vriendelijke Groeten,
Michael Bogaerts
--
Info@bogy.be
Forum: http://www.bogy.be
Lees BoGy's Filosofie op dit forum. (KLIK)
Wil je jezelf beter leren kennen? Aarzel dan niet om jezelf te verdiepen in BoGy's gedachtengang...
Alles ivm online visakaarten
bogy
Site Admin

XBox Live Gamertag: Bogy Belgy

Terug naar Algemene & Andere ...