Verhuis Hosting Bogy's Forum

alles wat niet thuishoort in een van de andere subfora...

Moderators: lotje, bogy, the_3s

Verhuis Hosting Bogy's Forum

Berichtdoor bogy op 07 Feb 2009 02:50

Het forum wordt verhuisd naar een nieuwe hosting provider...
Alle gebruikers zouden hierover een mailtje ontvangen moeten hebben, waarin wordt uitgelegd dat het forum tijdelijk onbeschikbaar zal zijn.

Nu ben ik ondertussen druk bezig geweest met deze werken uit te voeren en ik kan met een gerust hart zeggen dat ik klaar ben met de grote werken.

Moest er nu toch nog ergens een foutje geslopen zijn in het proces (of ik moest ergens over hebben gezien) waardoor een bepaalde functie of pagina niet goed werkt, aarzel dan niet om te reply'en en je probleem uit te leggen.
(eventueel hang je een screenshot aan je post, zodat ik de foutmelding kan zien)

Je weet maar nooit éh ... maar verder ga ik ervan uit dat iedereen weer veel plezier kan beleven aan dit forum en er de nodige informatie uit kan putten.
Lees BoGy's Filosofie op dit forum. (KLIK)
Wil je jezelf beter leren kennen? Aarzel dan niet om jezelf te verdiepen in BoGy's gedachtengang...
Alles ivm online visakaarten
bogy
Site Admin

XBox Live Gamertag: Bogy Belgy

Re: Verhuis Hosting Bogy's Forum

Berichtdoor bogy op 07 Feb 2009 20:15

een van de dingen die ik gemerkt heb is het verlies van accenten en 'Tekens'...

zo zijn alle teksten waar vroeger het euro-teken (EUR) gebruikt werden een beetje verpest, omdat die bij de transfer dus blijkbaar niet correct werden over genomen. ook alle teksten waar franse leestekens gebruikt zijn zoals é, è, à en ç hebben hier last van gehad. Nu hebbek al een deel aangepast maar alles ga ik niet herwerken, dat zou teveel prutswerk opleveren vrees ik.

Nu is het wel zo dat als een topic actief wordt gemaakt (door een reply ofzo), dat ik hem bij mijn eerste bezoek sowieso wel even nakijk. Kwestie dat ik anders ook een deel topics voor niks ga doen, en op deze manier systematisch alle belangrijkste zaken toch verbeter...

Nu weet ik ook wel dat nog steeds niet alles tot in de puntjes perfect is, maar ik doe uiteraard m'n best om alles zo vlot mogelijk te laten lopen. Moest je nu toch nog ergens iets tegenkomen waar ik heb overgekeken, aarzel dan niet om hier een reply te geven zodat ik op mijn beurt weer wat reparatiewerken kan doen ;)
Lees BoGy's Filosofie op dit forum. (KLIK)
Wil je jezelf beter leren kennen? Aarzel dan niet om jezelf te verdiepen in BoGy's gedachtengang...
Alles ivm online visakaarten
bogy
Site Admin

XBox Live Gamertag: Bogy Belgy

Terug naar Algemene & Andere ...