Ook katten kennen kanker..

alles wat niet thuishoort in een van de andere subfora...

Moderators: lotje, bogy, the_3s

Ook katten kennen kanker..

Berichtdoor bogy op 26 Feb 2009 04:11

Helaas moet ik dat aan den lijve ondervinden... mijn poes heeft dus kanker, en ik heb toen een mail rondgestuurd. Ik zal deze mail hieronder integraal overnemen zodat het slechte nieuws hier op het forum ook nagelezen kan worden.

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Maiser@bogy.be [mailto:Maiser@bogy.be] Namens Michael Bogaerts
Verzonden: maandag 23 februari 2009 2:39
Aan: Illusion Mailing List
Onderwerp: [Illusion List] Slecht nieuws voor de fans van Cola (miauw!)

Hey,

Ik stuur dit bericht langs de mailinglijst (zowel 'Mailing@BoGy' als 'Illusion@bogy') omdat het laatste nieuws rond Cola mij zeer zwaar getroffen heeft en ik zeker weet dat sommigen van de lijst het ook heel erg zullen vinden.
Mijn poes, Cola, is doodziek. Ik ben afgelopen week met haar naar de dierenarts geweest om een gezwel te laten wegnemen. Toen ik 's avonds terug bij de dierenarts was om Cola op te halen vertelde die mij dat het gezwel een tumor was en dat de kanker al aan het uitzaaien was.
We weten niet hoe lang mijn lieve poes nog te leven heeft, maar zoals het er nu naar uitziet zal ze haar zevende verjaardag (in juni) niet meer halen.

Misschien heb jij mijn poes nooit gekend, maar velen op de twee mailinglijsten wel. Ik neem dan ook aan dat de meesten het wel zullen apprecieren dat ik ze inlicht via deze weg zodat ze alsnog de kans krijgen om Cola nog een keertje te zien voor het te laat is. Andere zullen dit bericht (misschien zelfs 2x) ontvangen zonder dat het hen interesseert, alvast mijn excuses daarvoor!

Het gaat momenteel niet goed met de poes, ze ziet elke dag af en ik vrees dan ook dat ik reeds binnen dit en een paar weken de moeilijke beslissing ga moeten nemen om ze een spuitje te geven. Ik heb de afgelopen week al zeer veel afgezien van dit nieuws, maar stilletjes begin ook ik het te accepteren dat Cola ons op jonge leeftijd zal moeten verlaten. Het zwaarste moet echter nog komen; de beslissing om cola een spuitje te geven. Dit zal mij echt zeer zwaar vallen, waarschijnlijk zal ik een week niets van mij laten horen of zien.
Wie Cola kent weet dat ze een heel speciale poes is, en dat ik ook een heel bijzondere band heb met haar. Cola is voor mij niet zomaar een huisdier; ze is een lid van het gezin en kent net als ons honger, dorst, regels volgen, aandacht vragen/krijgen, liefde, spelen, ...

Wie Cola dus nog eens wil zien kan best niet te lang wachten, met Pasen kan het al te laat zijn.
Lees BoGy's Filosofie op dit forum. (KLIK)
Wil je jezelf beter leren kennen? Aarzel dan niet om jezelf te verdiepen in BoGy's gedachtengang...
Alles ivm online visakaarten
bogy
Site Admin

XBox Live Gamertag: Bogy Belgy

Terug naar Algemene & Andere ...