Kristofke ... Loves Illusion For Life :D

De overbekende who-is-who ... :d Laat zien wie je bent, of ga eens kijken wie die ene user nu juist is ;)

Moderators: lotje, bogy, the_3s

Kristofke ... Loves Illusion For Life :D

Berichtdoor Kristofke op 24 Apr 2007 19:29

Dag partypeople..

Ik heb de tijd gevonden om mezelf ook eens voor te stellen..

Ik ben dus Kristof en afkomstig uit Schelle..

Mijn feestjaren duren nog maar bijna 6 jaar van de zomer 2001 tot nu, maar daar kan nog een pakje bijkomen ze.. :)
Mijn favoriete discotheek en place 2 be is natuurlijk Illusion, maar dat weerhoudt mij ni om naar andere discotheken te gaan, zoals la rocca, creamm, space, groovy tunes (nog maar 1 keer :eek: ), kings, ....

Wat deze keten zo speciaal en goed maken, zijn voor mij persoonlijk de muziek, de mensen zelf, de sfeer,... Gewoon TE goed.. :)

Voor de rest werk ik bij Bekaert in hemiksem in de metaal en in 3-ploegenstelsel (ineens heel den uitleg, anders weet toch geen kat wat dat is :) ) en hou ook wel van mijn pcke om te downloaden :p , chatten,...
Een cinemake doe ik ook wel graag of eens gaan bowlingen of naar zee gaan, daar wat gaan feesten of op het strand liggen daar.. :)

Dus om een verhaal kort te maken: Ik hou van feesten en de rest is bijzaak eigenlijk.. :)

Om jullie mijne kop nog te laten zien (ni letten op de scheviteiten :) ), hier volgen de links... :

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bij deze gezegd zijnde, ben ik voorgesteld.. ;)

Greetzzz to all the Party-People.. :D[/img]
Kristofke
Schuldenaar

Berichtdoor Powertrancy op 25 Apr 2007 00:51

Hier die ken k van ergens :lol:
welkom, als ge u afvraagt wie ik ben, kheb de zaterdag nog ne foto van u getrokke 8)
grtz
Live your passion
Powertrancy
Lichtgelovig

Berichtdoor Kristofke op 25 Apr 2007 07:00

Powertrancy schreef:Hier die ken k van ergens :lol:
welkom, als ge u afvraagt wie ik ben, kheb de zaterdag nog ne foto van u getrokke 8)
grtz

ah, dan zijt gij dat meisje dat foto's neemt in illusion.. als dat niet zo is, heb ik weer een gaatje in m'n geheugen van die avond.. :)

thx ;)
Kristofke
Schuldenaar

Berichtdoor Powertrancy op 26 Apr 2007 00:49

moet u teleurstellen, ben vant andere geslacht :lol:
denk da er een gaatje zit hehe, zal vant weekend wel is kome zegge wie k ben :wink:
grtz
Live your passion
Powertrancy
Lichtgelovig

Berichtdoor Kristofke op 26 Apr 2007 01:18

Powertrancy schreef:moet u teleurstellen, ben vant andere geslacht :lol:
denk da er een gaatje zit hehe, zal vant weekend wel is kome zegge wie k ben :wink:
grtz

ja, idd. dan zal er wel een gaatje zitten.. :-)

Maar kweet ni of ik dit weekend zal gaan, want zit financieel ff in een dipje en ben veel aan't bijwerken om er deze zomer nog een lap op te kunnen geven.. maar als ik uitga dit weekend, zal het maandag zijn met de celebration van jean en frank struyf.. ;-)

cya
Kristofke
Schuldenaar

Terug naar Who-is-Who?