Pagina 1 van 1

Why didn't I receive all the credits I paid for? (NL/EN/FR)

BerichtGeplaatst: 16 Nov 2008 15:40
door bogy
Nederlandstalige Versie*
===============

Zoals u misschien al weet is onlangs het tarief voor de credits aangepast van 21% naar 25%. Indien u te weinig betaald hebt omdat u nog het oude tarief hanteert, dan zetten wij alsnog een deel credits over, en de overschot wordt teruggestort op uw rekening.

Een voorbeeldje;
U wenst 10€ credits, u stortte echte 12.10€ in plaats van 12.50€ Wat wij dan doen is 9 euro credits overzetten, en we storten 85 cent terug. Bij het terugstorten maken zetten we in de referentie een link waarop u op de hoogte wordt gebracht van de tariefaanpassing. (viewtopic.php?t=901)

Als u dus een correcte storting wenst te doen, hanteert u de volgende formule: Neem het aantal credits dat u wenst, vermenigvuldig dit met 1,25.


English Version*
==========

As you may already know we had to change our credit-rate from 21% to 25%. If by any chance you made a payment without enough money because you're still using the old rate, we won't discard it. We will just transfer the correct amount of credits and transfer what's left over back to your bank account.

Example: You wanted to buy 10€ credits and you made a payment of 12.10€. What we do is transfer 9€ in credits and refund 0.85€ to your bank account. You'll notice the reference we use is a link to a page where we clear out the rates have changed. (viewtopic.php?t=901)

So if you want to be sure your payment is correct, use the next formula to calculate your payments: Multiply the credits you want by 1.25


Version Français*
===========

Vous pouvez trouver le texte en Français ici dans le prochain futur.




(*: Geldt voor belkredieten van: / Applies for credits from: / Cela compte pour credits de: Voipbuster, Voipstunt, Lowratevoip, Nonoh, Webcalldirect, Poivy, ...)