Verotel

In dit subforum kan je opzoeken of berichten posten om na te kijken of het al dan niet mogelijk is om via BoGy een aankoop te verrichten bij een bepaalde site / winkel.

Moderators: lotje, bogy, the_3s

Verotel

Berichtdoor KrisVic op 21 Mei 2010 16:19

Hey,

Ik speel WoW op een private server, maar aangezien ik een beetje de luiaard ben, zie ik het niet zitten om nog maar eens een volledige gear set te farmen :p. Via de official site van de server kun je gwn "coins" aankopen. Dit werkt met Verotel. Nu, het probleem is dat Verotel enkel visa kaarten aanvaardt, geen direct banking dus jammergenoeg. Had hierbij dus graag eventjes geweten of ge in het bezit zijt van een Verotel account, of indien nodig, je het ziet zitten om er eentje aan te maken, en mij op die manier van een stapeltje gear te voorzien?

grtz KrisVic
KrisVic
Atheïst

Re: Verotel

Berichtdoor bogy op 16 Jul 2010 12:00

dus; als ik het goed begrijp; ik kan een eigen account aanmaken, en dan stuff aankopen, en dan gewoon de coins doorsturen (zonder extra charge van verotel zelf?)

als dat zo werkt, dan zou dat in principe geen probleem moeten zijn...

nu zie ik wel da het effe geleden is da ik m'n forum bezocht heb... is het nog altijd nodig???
Lees BoGy's Filosofie op dit forum. (KLIK)
Wil je jezelf beter leren kennen? Aarzel dan niet om jezelf te verdiepen in BoGy's gedachtengang...
Alles ivm online visakaarten
bogy
Site Admin

XBox Live Gamertag: Bogy Belgy

Terug naar Waar kan ik via BoGy aankopen doen?