Kopen op de PSN store zonder visa ?

In dit subforum kan je opzoeken of berichten posten om na te kijken of het al dan niet mogelijk is om via BoGy een aankoop te verrichten bij een bepaalde site / winkel.

Moderators: lotje, bogy, the_3s

Kopen op de PSN store zonder visa ?

Berichtdoor Geox op 13 Mei 2009 23:22

hey bogy

is het mogelijk om aankopen te doen op de psn store zonder een visa nu dat je niet zomaar een visakaart meer kunt aanmaken?
Geox
Atheïst

Re: Kopen op de PSN store zonder visa ?

Berichtdoor bogy op 14 Mei 2009 13:16

Dit is zeker mogelijk....
Je stort gewoon het bedrag dat je nodig hebt + 2.5€ naar 063-9929989-37, als vermelding zet je 'aankoop + emailadres + naam verkoper/site. Bijvoorbeeld: 'Aankoop ikke@jouwmail.be PSN' of 'aankoop ikke@jouwmail.be microsoft'
Aanvullend stuur je dan een mail met de exacte producten die je wenst aan te kopen en (eventueel) de accountgegevens die ik nodig heb om het product te kunnen aankopen naar visa@bogy.be.

Ik doe dan gewoon de aankopen op jouw account vanaf het geld op de rekening sta, en stuur je een bevestiging hiervan per mail.

Ik heb hiervoor nodig: je psn login + paswoord en het exacte artikel dat je wenst aan te kopen.<

Ik log dan in op uw account, voeg m'n visagegevens toe, werk de aankoop af en verwijder dan mijn kaartgegevens weer uit uw account.

Omdat deze procedure veel omslachtiger is dan het oude systeem; kost het mij ook meer (kostbare) tijd. Daarom vraag ik een vergoeding van 2.5€ ipv 1 EUR per (2) transactie(s) bij eenzelfde merchant, voor dezelfde account.

Dus als je meerdere aankopen wil doen bij dezelfde verkoper (bv 2 items uit psn store), kan je ze best per twee doen om de prijs te drukken. Ik geef deze 'korting' omdat er zo tijd en moeite bespaard kan worden, en als ik dan toch al op die site zit; waarom niet hé?

Na afloop kan je weer gewoon inloggen op je account en het aangekochte product gebruiken.
Als je liever je paswoord niet deelt, kan je het eventueel veranderen naar een tijdelijk wachtwoord totdat de aankoop is afgerond.
Lees BoGy's Filosofie op dit forum. (KLIK)
Wil je jezelf beter leren kennen? Aarzel dan niet om jezelf te verdiepen in BoGy's gedachtengang...
Alles ivm online visakaarten
bogy
Site Admin

XBox Live Gamertag: Bogy Belgy

Berichtdoor shozy op 14 Mei 2009 21:02

Is deze service ook mogelijk bij een aankoop op de world of warcraft site?( character re-customization).
shozy
Atheïst

Berichtdoor bogy op 15 Mei 2009 03:07

ja hoor, op voorwaarde dat de move kan gedaan worden vanop de site.

Ik heb zelf geen WOW op m'n pc staan, dus als je in het spel moet zitten om die transfer te doen zal het niet lukken, vanop de website uiteraard wel.
Ik moet dan uiteraard wel je accountgegevens enzo hebben als het zover is.
Wil je jezelf beter leren kennen? Aarzel dan niet om jezelf te verdiepen in BoGy's gedachtengang...
bogy
Site Admin

Berichtdoor bogy op 18 Mei 2009 00:30

Ik heb dit topic verhuisd naar een nieuw subforum, waar men specifiek per site/winkel kan navragen of opzoeken (eens dat er wat posts zijn tenminste) of je er via mij een aankoop kan doen.
bogy
Site Admin

Berichtdoor bogy op 20 Mei 2009 02:50

ik heb gezien dat je je PS3 ondertussen aan je account hebt toegevoegd ... morgen zal ik het dan wel in orde brengen...

ik zou nu wel nog moeten weten of het een ps3 of een psp artikel is... en eventueel (indien dat mogelijk is) kan je dat artikel al in je basket stoppen ofzo? (ik weet ni hoe het juist exact werkt op een ps3, misschien moet ik er maar eens eentje lenen (of beter nog, krijgen :?) van iemand)

tot morgen...
bogy
Site Admin

Berichtdoor Geox op 20 Mei 2009 12:11

de psp en ps3 store zijn hetzelfste, maar probleem is dat je niet kunt kopen op de store zonder psp of ps3. mijn artikel is voor de ps3.
Geox
Atheïst

Berichtdoor bogy op 20 Mei 2009 14:10

Ik heb even een mailtje gestuurd naar de persoon waarmee ik vorige keer een aankoop op PSN heb afgerond; hopelijk komt hij hier even wat meer uitleg geven...

even geduld dus; hulp is onderweg ;)
bogy
Site Admin

Berichtdoor Light21M op 20 Mei 2009 19:34

Ga naar http://nl.playstation.com/

Laat bogy inloggen met uw gegevens van de playstation netwerk account waarop je het bedrag wilt.

Laat vervolgens hem het bedrag toevoegen, en hij kan dan na de storting de visa gegevens aanpassen zodoende deze niet meer bruikbaar zijn.

hopelijk ben ik jullie hiermee van dienst
Light21M
Atheïst

Berichtdoor bogy op 21 Mei 2009 06:12

bedankt voor de opheldering.

als ik dan even kijk; zou ik 5 euro op je account moeten zetten, klopt dat?

ik zie toch een stortign van 7 en eentje van 0.50 op muselight ...

bevestig even, evt per mail, dan heb je donderdag je credits om het spel te kopen.
bogy
Site Admin

Berichtdoor Volturnus op 21 Mei 2009 15:27

Bogy zou eventueel in kunnen loggen op

https://store.playstation.com/login.gvm

Met onze PSN account, vervolgens klikken op "Bedrag toevoegen: Creditcard"

Hier hoeft hij alleen maar t bedrag in te toetsen en het word op de PSN wallet bijgeschreven waarna wij het zelf kunnen spenderen in de PSN store.
Volturnus
Atheïst

Berichtdoor Volturnus op 21 Mei 2009 15:30

Light21M schreef:Ga naar http://nl.playstation.com/

Laat bogy inloggen met uw gegevens van de playstation netwerk account waarop je het bedrag wilt.

Laat vervolgens hem het bedrag toevoegen, en hij kan dan na de storting de visa gegevens aanpassen zodoende deze niet meer bruikbaar zijn.

hopelijk ben ik jullie hiermee van dienst

Je kan beter https://store.playstation.com/login.gvm gebruiken, deze gaat direct naar wallet beheer.

Enige wat je hoeft te doen is te klikken op "Bedrag toevoegen: Creditcard" waarna het geld in onze psn wallet komt te staan, waarna we het zelf kunnen spenderen.

Creditcard gegevens zijn voor zover ik weet wel weer te verwijderen.
Volturnus
Atheïst

Berichtdoor bogy op 21 Mei 2009 23:58

Bedankt voor de uitleg...

nu moet het wel heel duidelijk zijn voor iedereen;

Ik doe niet de aankopen, maar zet de benodigde credits op je account!
bogy
Site Admin

Berichtdoor Mysteryman op 23 Jun 2009 08:53

Ik heb in de US Store Street fighter 4 costume packs gekocht , maar
kwam erachter dat die niet werkten met de europese versie van stf4 :(
nu heb ik daarvoor dus mijn geld weggegooit.

Nu is mijn vraag aan jou kan jij geld toevoegen aan mijn Nederlandse
Psn account zodat ik toch nog de costume packs kan aankopen , zoja
laat mij eventjes terug hoe we dit gaan regelen.
Mysteryman
Atheïst

Berichtdoor bogy op 23 Jun 2009 23:37

neen, ik kan enkel voor de belgische accounts herladen.

Indien je dus vanuit nederland van mijn diensten gebruik wenst te maken moet je dus eigenlijk een belgische account aanmaken en de dingen daarmee downloaden/aankopen.

het probleem doet zich namelijk voor dat bij het opladen van je account automatisch de nationaliteit op NEDERLANDS staat, bij controle van de visakaart/mastercard wordt dan vastgesteld dat de nationaliteit van de kaart niet dezelfde is als die van de account, en dan wordt de betaling automatisch geweigerd.
bogy
Site Admin

Berichtdoor oldPES op 05 Jul 2009 23:05

bogy schreef:Dit is zeker mogelijk....
Je stort gewoon het bedrag dat je nodig hebt + 2.5€ naar 063-9929989-37, als vermelding zet je 'aankoop + emailadres + naam verkoper/site. Bijvoorbeeld: 'Aankoop ikke@jouwmail.be PSN' of 'aankoop ikke@jouwmail.be microsoft'
Aanvullend stuur je dan een mail met de exacte producten die je wenst aan te kopen en (eventueel) de accountgegevens die ik nodig heb om het product te kunnen aankopen naar visa@bogy.be.

Ik doe dan gewoon de aankopen op jouw account vanaf het geld op de rekening sta, en stuur je een bevestiging hiervan per mail.

Ik heb hiervoor nodig: je psn login + paswoord en het exacte artikel dat je wenst aan te kopen.<

Ik log dan in op uw account, voeg m'n visagegevens toe, werk de aankoop af en verwijder dan mijn kaartgegevens weer uit uw account.

Omdat deze procedure veel omslachtiger is dan het oude systeem; kost het mij ook meer (kostbare) tijd. Daarom vraag ik een vergoeding van 2.5€ ipv 1 EUR per (2) transactie(s) bij eenzelfde merchant, voor dezelfde account.

Dus als je meerdere aankopen wil doen bij dezelfde verkoper (bv 2 items uit psn store), kan je ze best per twee doen om de prijs te drukken. Ik geef deze 'korting' omdat er zo tijd en moeite bespaard kan worden, en als ik dan toch al op die site zit; waarom niet hé?

Na afloop kan je weer gewoon inloggen op je account en het aangekochte product gebruiken.
Als je liever je paswoord niet deelt, kan je het eventueel veranderen naar een tijdelijk wachtwoord totdat de aankoop is afgerond.

Volturnus schreef:Bogy zou eventueel in kunnen loggen op

https://store.playstation.com/login.gvm

Met onze PSN account, vervolgens klikken op "Bedrag toevoegen: Creditcard"

Hier hoeft hij alleen maar t bedrag in te toetsen en het word op de PSN wallet bijgeschreven waarna wij het zelf kunnen spenderen in de PSN store.

Omslachtiger?
oldPES
Atheïst

Berichtdoor bogy op 08 Jul 2009 22:13

jah inderdaad éh

via psn kan ik je account herladen... je kan dan zelf het geld uitgeven
bogy
Site Admin

Terug naar Waar kan ik via BoGy aankopen doen?