INLEIDING: Wat is de bedoeling van dit subforum?

In dit subforum kan je opzoeken of berichten posten om na te kijken of het al dan niet mogelijk is om via BoGy een aankoop te verrichten bij een bepaalde site / winkel.

Moderators: lotje, bogy, the_3s

INLEIDING: Wat is de bedoeling van dit subforum?

Berichtdoor bogy op 18 Mei 2009 00:47

Ik heb dit nieuwe subforum gemaakt met de bedoeling om een overzicht te creëren van alle online shops / websites waar je via mij aankopen kan doen.
Het is de bedoeling dat voor elke winkel en/of site er een topic komt waar dan in terug te vinden valt of je daar aankopen kan doen via mijn kaart en, niet geheel onbelangrijk, wat de voorwaarden en de te volgen procedure zijn.

Wil je dus weten of een bepaalde site werkt met mijn systeem en er is nog geen info beschikbaar op m'n forum? Start dan een nieuw topic in dit subforum en geef het de titel 'Webshopnaam/site: aankopen doen zonder kredietkaart?'. Ik zal dan (of andere users die ervaring hebben) replyen om te bevestigen of er al dan niet op die site aangekocht kan worden, met eventueel extra informatie die nodig is om de procedure op te starten voor je bestelling. (het kan bijvoorbeeld zijn dat je mij toegang moet geven tot een account, of dat je eerst een paar voorbereidende dingen moet doen zodat ik de aankoop kan afronden)

Met zo'n lijstje kunnen we (hopelijk) nieuwe mensen bereiken en ook hen helpen met hun aankoopproblemen. Het zit namelijk zo dat de meeste mensen nog steeds zonder visakaart door het leven gaan, best begrijpelijk trouwens. Toch willen deze mensen ook wel eens een aankoop doen, en als dan blijkt dat ze een kredietkaart nodig hebben haken ze af OF ze gaan via een zoekmachine op pad naar een oplossing. Deze laatste groep mensen kunnen dankzij jullie dan ook mijn forum met alle informatie die ze nodig hebben terugvinden en hun aankoop toch laten doorgaan.

Ik bedank iedereen dan ook al op voorhand voor de hulp bij het aanleggen van dit shop-overzicht, en dit uit naam van mezelf én de toekomstige visa-gebruikers.

(EDIT)
Laatst bijgewerkt door bogy op 14 Jun 2009 06:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: De inleiding een beetje aangepast.
Lees BoGy's Filosofie op dit forum. (KLIK)
Wil je jezelf beter leren kennen? Aarzel dan niet om jezelf te verdiepen in BoGy's gedachtengang...
Alles ivm online visakaarten
bogy
Site Admin

XBox Live Gamertag: Bogy Belgy

Terug naar Waar kan ik via BoGy aankopen doen?