Aankopen doen op Yesasia.com zonder kredietkaart

In dit subforum kan je opzoeken of berichten posten om na te kijken of het al dan niet mogelijk is om via BoGy een aankoop te verrichten bij een bepaalde site / winkel.

Moderators: lotje, bogy, the_3s

Aankopen doen op Yesasia.com zonder kredietkaart

Berichtdoor Ainu op 18 Mei 2009 09:21

Dit topic is voor mensen die geïnteresseerd zijn om aankopen te doen op Yesasia.com zonder kredietkaart. Heel interessant voor import spellen (bv region free PS3 spellen), zonder verzendingskosten. Ik zal later mijn ervaring hier posten, als de aankoop via de service van Bogy mogelijk blijkt te zijn.
Ainu
Atheïst

XBox Live Gamertag: Ainu

Re: Aankopen doen op Yesasia.com zonder kredietkaart

Berichtdoor bogy op 20 Mei 2009 02:34

morgen heb ik tijd om alles op te volgen...

verwacht dus zeker nieuws!
Lees BoGy's Filosofie op dit forum. (KLIK)
Wil je jezelf beter leren kennen? Aarzel dan niet om jezelf te verdiepen in BoGy's gedachtengang...
Alles ivm online visakaarten
bogy
Site Admin

XBox Live Gamertag: Bogy Belgy

Berichtdoor Ainu op 21 Mei 2009 09:45

Een update hier:

De bestelling is succesvol geplaats, maar ik kreeg ook dit bericht:

"Please note that your order is currently on hold because we do not obtain authorization from the issuing bank of your credit card yet. There may be nothing wrong with your credit card but some regular and standard procedures are needed to verify your credit card information to protect you as the rightful cardholder. If needed, our Accounting department will contact you shortly, via email or phone, regarding this issue. Otherwise, the order will be automatically approved soon within 24 hours."

Ik ben uiteraard niet de "rightful cardholder", dus nog afwachten of ze daar een probleem van maken.
Ainu
Atheïst

Berichtdoor bogy op 22 Mei 2009 00:04

Ainu schreef:Een update hier:

De bestelling is succesvol geplaats, maar ik kreeg ook dit bericht:

"Please note that your order is currently on hold because we do not obtain authorization from the issuing bank of your credit card yet. There may be nothing wrong with your credit card but some regular and standard procedures are needed to verify your credit card information to protect you as the rightful cardholder. If needed, our Accounting department will contact you shortly, via email or phone, regarding this issue. Otherwise, the order will be automatically approved soon within 24 hours."

Ik ben uiteraard niet de "rightful cardholder", dus nog afwachten of ze daar een probleem van maken.

ik heb mijn gegevens ingevuld hoor... dus als ze bellen, is het normaalgezien naar mij..
Wil je jezelf beter leren kennen? Aarzel dan niet om jezelf te verdiepen in BoGy's gedachtengang...
bogy
Site Admin

Berichtdoor Ainu op 27 Mei 2009 08:44

De betaling is uiteindelijk toch in orde gekomen, nu is het dus maar wachten tot het in de bus valt.
Nog eens bedankt voor je moeite Bogy!
Ainu
Atheïst

Berichtdoor bogy op 27 Mei 2009 12:48

Ainu schreef:De betaling is uiteindelijk toch in orde gekomen, nu is het dus maar wachten tot het in de bus valt.
Nog eens bedankt voor je moeite Bogy!

ben altijd blij om te horen 'dat het in orde komt' ... :)
Ik doe nog steeds aankopen met plezier, al kost het wel iets meer geld voor jullie en tijd voor mij, zolang ik er maar mensen mee kan helpen is't goe :)

greetz
bogy
Site Admin

Terug naar Waar kan ik via BoGy aankopen doen?