Amazon.com aankopen doen zonder kredietkaart

In dit subforum kan je opzoeken of berichten posten om na te kijken of het al dan niet mogelijk is om via BoGy een aankoop te verrichten bij een bepaalde site / winkel.

Moderators: lotje, bogy, the_3s

Amazon.com aankopen doen zonder kredietkaart

Berichtdoor Kenzo op 23 Mei 2009 10:00

Iemand al ervaring met deze winkel ? zou graag een game willen kopen.

http://www.amazon.com/

Groetjes
Kenzo
Schuldenaar

Re: Amazon.com aankopen doen zonder kredietkaart

Berichtdoor bogy op 23 Mei 2009 13:15

Aankopen op deze site kunnen gewoon uitgevoerd worden.

er zijn twee manieren:

- ofwel bestel ik de producten op mijn naam, en worden ze op uw adres afgeleverd
- ofwel bestel ik de producten op jouw naam, dus met jouw account, en voeg ik mijn kaartgegevens aan jouw account toe.

Het lijkt mij handig om de eerste methode te gebruiken;

Ik bestel dus gewoon de producten (ik zal wel een account aanmaken) op een eigen account, en voer jouw gegevens dan in als 'Shipping Address'.
Let wel op; heb je bepaalde promotiecodes gebruikt om een korting te krijgen, vergeet deze dan niet mee door te geven want anders zie ik een ander bedrag dan wat jij op je scherm kreeg en kan de aankoop niet doorgaan.

Hier volgt dan ook de juiste procedure:

- Schrijf het bedrag over wat je nodig hebt + 2.5 EUR (+1€ voor elk volgend product op dezelfde site) op rekening 063-9929989-37 met vermelding: "visa ebay jouw@mailadres.bel".
- stuur een email naar "visa AT bogy PUNT be", onderwerp: "ebay jouw@mailadres.bel", in de body (inhoud) van de mail zet je dan de producten en eventuele promotiecodes die besteld moeten worden. Vergeet zeker niet om je adresgegevens mee te sturen; anders kan ik de bestelling niet laten afleveren bij jou.
- Wanneer de storting aankomt op mijn rekening zal ik een bevestiging sturen op je mail en worden de producten online besteld.

Indien er te weinig is gestort zal ik je hier ook van op de hoogte brengen; indien er teveel is gestort (bijvoorbeeld omdat de dollar is gezakt of gestegen) dan wordt dit achteraf teruggestort, tenzij je uiteraard zelf aangeeft dat de overschot 'in het potteke' mag :idea: .

Verdere vragen over amazon.com kan je gewoon in dit topic posten.
Lees BoGy's Filosofie op dit forum. (KLIK)
Wil je jezelf beter leren kennen? Aarzel dan niet om jezelf te verdiepen in BoGy's gedachtengang...
Alles ivm online visakaarten
bogy
Site Admin

XBox Live Gamertag: Bogy Belgy

Berichtdoor Kenzo op 23 Mei 2009 13:45

Ok nu zie ik dat de .com het niet naar Belgie kan verzenden. Maar de UK site en het Duitse Amazon.De wel. Ik denk dat dit geen probleem zou kunnen zijn ? Het kost €4.99 op .de en £7.89 op.co.uk
Kenzo
Schuldenaar

Berichtdoor bogy op 24 Mei 2009 03:05

dan zou ik uiteraard voor de .DE gaan :) het pond staat ten eerste al duurder, en de hogere prijs maakt dat het bijna dubbel zo duur is in de UK :s

vergeet wel niet om (eventuele) BTW (21%) en transportkosten bij te rekenen.

Je kan eventueel de aankoop simuleren tot net voor het invullen van de betalingsgegevens... je zou dan normaal wel een exact bedrag moeten te weten komen.
Wil je jezelf beter leren kennen? Aarzel dan niet om jezelf te verdiepen in BoGy's gedachtengang...
bogy
Site Admin

Berichtdoor Kenzo op 24 Mei 2009 10:13

Bedrag overgemaakt :) check your mail !
Kenzo
Schuldenaar

Berichtdoor bogy op 25 Mei 2009 07:51

Kenzo schreef:Bedrag overgemaakt :) check your mail !

ik zal zeker vandaag kijken :)
bogy
Site Admin

Berichtdoor Kenzo op 03 Jun 2009 09:24

Hey Bogy,

Ik heb het pakket goed ontvangen :grin: bedankte voor de moeite !! zonder u had ik het nooit kunnen kopen :wink:

Bedankt!
Kenzo
Schuldenaar

Terug naar Waar kan ik via BoGy aankopen doen?