www.videogamesplus.ca : aankopen zonder krediet?

In dit subforum kan je opzoeken of berichten posten om na te kijken of het al dan niet mogelijk is om via BoGy een aankoop te verrichten bij een bepaalde site / winkel.

Moderators: lotje, bogy, the_3s

www.videogamesplus.ca : aankopen zonder krediet?

Berichtdoor Geox op 10 Okt 2009 18:17

Hey ,

had een bestelling gezet op videogameplus.ca en dacht dat ik met een gewoon paypal account dat kon betalen, maar nu moet je namelijk ook een cc hebben om te kunnen betalen via paypal(neemt namelijk heel de functie van paypal toch weg niet ?).

is het nu mogelijk de bestelling te plaatsen via uw service bogy ?
Geox
Atheïst

Re: www.videogamesplus.ca : aankopen zonder krediet?

Berichtdoor bogy op 10 Okt 2009 23:36

ik kan het spel wel bestellen op mijn naam...

je moet eens kijken of ze het toelaten om een bestelling naar een ander shipping adres te sturen dan het billing adres.
Uiteraard wel binnen hetzelfde land als de betaling. (Belgie)

Indien je het moet vragen aan de support kan je altijd zeggen dat je wil weten of dat mogelijk is omdat je een cadeautje naar je nichtje aan zee ofzo wil kunnen laten sturen.

wat niet kan is dat ik inlog op jouw account om te betalen; hierdoor komen mijn visagegevens namelijk in jouw account terecht en kan je zonder mijn goedkeuring verder spullen kunnen kopen... Tevens is het vaak onmogelijk om een creditcard met meer dan 1 account te gebruiken; dus dan hou ik da sowieso liever voor m'n eigen account...

enkel voor de playstation store is er geen probleem om in andermans account credits te plaatsen.
Lees BoGy's Filosofie op dit forum. (KLIK)
Wil je jezelf beter leren kennen? Aarzel dan niet om jezelf te verdiepen in BoGy's gedachtengang...
Alles ivm online visakaarten
bogy
Site Admin

XBox Live Gamertag: Bogy Belgy

Berichtdoor Geox op 11 Okt 2009 10:12

ik kan het heel goed begrijpen dat je het onder je eigen account wilt doen ^^...

Heb het ff nagekeken en je hebt een payment methode (dus waar je je betaal gegevens invult) en een delivery adress, dus volgens mij is het wel mogelijk om een ander lever adres in te geven :).
Geox
Atheïst

Berichtdoor bogy op 12 Okt 2009 14:39

dan kunnen we het eens proberen éh :)

stort het bedrag dat je nodig hebt (+2.50EUR) op mijn rekening (063-9929989-37) en zet als vermelding 'visa geox videogamesplus'

stuur een mailtje naar "visa at bogy punt be" met de aankoop die je wil verrichten op die site...

vergeet niet; de site is uit canada en werkt dus met buitenlandse valuta.. Wie vandaag 50 CAD (canad. dollars) koopt en deze morgen terugbrengt naar de bank maakt meestal een beetje verlies ....

ik raad daarom ook aan om het bedrag gewoon in euro's te storten, er komt namelijk nog btw enzo bij. Uiteraard vergelijk ik het aankoopbedrag met het uiteindelijke bedrag dat van m'n rekening gaat (da zie je helaas wel pas een paar weken later) en stort ik dan ook het verschil terug.
Lees BoGy's Filosofie op dit forum. (KLIK)
Wil je jezelf beter leren kennen? Aarzel dan niet om jezelf te verdiepen in BoGy's gedachtengang...
Alles ivm online visakaarten
bogy
Site Admin

XBox Live Gamertag: Bogy Belgy

Terug naar Waar kan ik via BoGy aankopen doen?