Nieuwe discotheek : 'Noxx'

Op het nightlife forum kan je vertellen over jouw ervaringen in het nachtleven. Misschien wil je ons wel vertellen over jouw plannen, of is er een bepaald feestje/event waar je naartoe wil gaan?

Moderators: lotje, bogy, the_3s

Nieuwe discotheek : 'Noxx'

Berichtdoor Jan M op 06 Sep 2007 20:32

Nieuwe discotheek te antwerpen:

Ideale locatie

NOXX Antwerp is gelegen vlak bij de Antwerpse haven, aan het Straatsburgdok. De club bevindt zich in een goed bereikbare industriezone. NOXX Antwerp zal dus geen overlast veroorzaken. De clubgangers kunnen gebruik maken van de parking van Metropolis om hun wagen te parkeren. De VIP’s kunnen hun auto parkeren op een speciale parking vlakbij de club.

NOXX Antwerp
Straatsburgdok - Noordkaai 3
2030 Antwerpen
www.noxxantwerp.be
Open elke donderdag, vrijdag en zaterdag

Bron :
Noxx

grtz
Jan M
Schuldenaar

Berichtdoor Kristofke op 07 Sep 2007 05:10

idd, voor die discotheek ben ik al paar weken affiches aan't plakken. je zult die ook wel gezien hebben op laundry day op die borden... ;-)

Ik ga mss deze zaterdag eens kijken, maar kheb van darcon o.a. gehoord dat er al serieus wa problemen waren met de portiers. iedereen was daar dan uitgenodigd na laundry day en die portiers deden naar 't schijnt agressief en iedereen moest vijf euro betalen omdat het hun eerste keer was. maar kweet ni, als ge iedereen zelf uitnodigt, bijna allemaal van die hoge pieten. dan gaat ge daar toch geen vijf euro aan vragen en dan nog belachelijk beginnen doen ook he.

Al een geluk heeft iedereen naar diejn baas van de noxx gebeld en gezegd dat het zo ni kon en kben eens benieuwd hoe het nu gaat zijn. of ze er iets aan gedaan hebben of niet. anders zal ik daar ni veel komen denk ik.. Trouwens, m'n vaste stek is en zal altijd illusion blijven, maar zo eerst eens piepen in de noxx zie ik wel eens zitten :-)

cya
Kristofke
Schuldenaar

Berichtdoor boeyka op 08 Sep 2007 14:34

er staan naart schijnt paar portiers van illusion ginder
boeyka
Lichtgelovig

Berichtdoor bogy op 08 Sep 2007 17:36

goh, ik wou daar eigenlijk vanavond ook is gaan piepen maar vond niemand om mee te gaan ...

naar 't schijnt is da daarbinnen vol met leds enzo ... dan gaan mijn ledballs goe van pas komen :p
Lees BoGy's Filosofie op dit forum. (KLIK)
Wil je jezelf beter leren kennen? Aarzel dan niet om jezelf te verdiepen in BoGy's gedachtengang...
Alles ivm online visakaarten
bogy
Site Admin

XBox Live Gamertag: Bogy Belgy

Berichtdoor bogy op 08 Sep 2007 21:51

boeyka schreef:er staan naart schijnt paar portiers van illusion ginder

'k zal ze vragen om u extra te fouilleren als ge eens langskomt :p
Wil je jezelf beter leren kennen? Aarzel dan niet om jezelf te verdiepen in BoGy's gedachtengang...
bogy
Site Admin

Berichtdoor boeyka op 08 Sep 2007 22:29

bogy schreef:
boeyka schreef:er staan naart schijnt paar portiers van illusion ginder

'k zal ze vragen om u extra te fouilleren als ge eens langskomt :p

geen probleem 8) :lol: :P
boeyka
Lichtgelovig

Berichtdoor boeyka op 25 Aug 2008 15:53

ben er paar keer geweest , vind het eerlijk gezegt maar niks , buiten tofke,alec enzo da er draaien
boeyka
Lichtgelovig

Berichtdoor bogy op 25 Aug 2008 16:54

boeyka schreef:ben er paar keer geweest , vind het eerlijk gezegt maar niks , buiten tofke,alec enzo da er draaien

alleen de eerste keer dat ik er kwam had ik zo'n 'wauw' effect ... alle andere keren vond ik het maar een gewone commerciele discotheek à la Carré ...
bogy
Site Admin

Berichtdoor the_3s op 29 Aug 2008 01:00

bogy schreef:
boeyka schreef:ben er paar keer geweest , vind het eerlijk gezegt maar niks , buiten tofke,alec enzo da er draaien

alleen de eerste keer dat ik er kwam had ik zo'n 'wauw' effect ... alle andere keren vond ik het maar een gewone commerciele discotheek à la Carré ...

Yup, helemaal mee eens: degene die drankjes rondbrengen enzo weten zelfs niet wie er draait... Das nu toch normaal da je dat weet als je daar werkt, je doet het toch voor een deel voor het plezier of niet? Of zie ik da zo verkeerd? :?:
Ex-Crew @ Windows Mobile Forum, All About Phones
Mod @ Visa ForumBogy's Visa Forum
the_3s
BoGy's Crew
BoGy's Crew

Berichtdoor bogy op 29 Aug 2008 02:55

Noxx is zo commercieel als het maar zijn kan... je kan dan nog moeilijk spreken over mensen die het voor hun plezier doen éh...

Zo de baas, zo zijn huisdieren ...
bogy
Site Admin

Terug naar Nightlife