Firefox een 'BoGy-tintje' geven?

Problemen met je computer? Op dit forum kan je al je vragen kwijt over hard- en softwareproblemen. Aarzel niet om hier een beetje hulp te komen vragen als je er zelf niet meer aan uit kan!

Moderators: lotje, bogy, the_3s

Firefox een 'BoGy-tintje' geven?

Berichtdoor bogy op 05 Nov 2010 03:42

Zoals jullie misschien wel weten kan je firefox aanpassen door middel van zogenaamde 'personas'.

Dit zijn visuele thema's die je firefox een andere look geven, maar verder alles laten zoals het is. Er komt dus geen extra werkbalk of plugin aan te pas, ook worden je menu's niet verplaatst of verwijderd. Al enkele jaren maak ik gebruik van mijn eigen persona namelijk Sunset by BoGy.

Ik heb deze persona zelfgemaakt omdat ik m'n smaak niet echt vond en het, vanuit mijn bedrijfsfilosofie, wel wilde weten hoe het juist ineen zat met die persoonlijke touch voor firefox.

Iedereen kan uiteraard gebruik maken van mijn thema; daarom heb ik hem indertijd ook in de publieke directory van getpersonas.com geplaatst. Je kan uiteraard eerst kijken naar hoe het eruit zou zien voordat je ook effectief je firefox mijn persoonlijke bewerking laat ondergaan. Door met je muis over 'Wear this Persona' te zweven zie je meteen het resultaat, wanneer je klikt wordt het resultaat pas definitief opgeslagen.

Ben je de grijze toon van firefox toch een beetje saai gaan vinden? Dan is 'Sunset by Bogy' zeker iets voor jou! Het is een rustig thema met zachte tonen (zonsondergang) en alle menu's blijven goed leesbaar door een goede overgang van licht naar donker. Het wil namelijk wel eens voorkomen dat sommige ontwikkelaars vergeten dat je op een zwarte achtergrond geen zwarte menu's kan lezen... :roll:

Nog steeds geen interesse, of misschien juist wel? Klik dan even op de volgende link om zelf te ontdekken of 'Sunset by BoGy' iets voor jou is: http://www.getpersonas.com/persona/123899
Lees BoGy's Filosofie op dit forum. (KLIK)
Wil je jezelf beter leren kennen? Aarzel dan niet om jezelf te verdiepen in BoGy's gedachtengang...
Alles ivm online visakaarten
bogy
Site Admin

XBox Live Gamertag: Bogy Belgy

Terug naar Computerproblemen (F1/Help Support)