Ik ben het beu; meer dan beu; ....
ziehier GRATIS email adressen die je mag gebruiken om in je reclamelijsten te zetten...
Dagelijks ontvang ik spam van allerhande bedrijven die mijn adres zomaar van het net plukken en ongevraagd mijn mailbox volproppen met ongewenste mail... Sterker nog, de meeste bedrijven KOPEN op dubieuze / illegale wijze zogenaamde 'strategische mailinglijsten' aan, waarvan het onmogelijk is om eraf te geraken. Zelf ben ik ook zelfstandige en heb ik dus niet zomaar de mogelijkheid om even snel mijn mail-adres te wijzigen; dit zou te duur worden (al mijn drukwerk vernieuwen, potentiële klanten die mij niet meer kunnen bereiken, enz enz..)
Daarom; vanaf nu zal ik PUBLIEK een lijst bijhouden van alle bedrijven die mij op deze manier spammen, inclusief de mailboxen die erbij horen.
Op deze manier worden ook hun mail-adressen ongevraagd opgenomen in lijsten en zal er op den duur tonnen reclame door hun mailbox vliegen.
Het gaat hier niet meer over een spamfilter; deze houdt quasi alles tegen, maar nieuwe bedrijven met nieuwe mails moeten eerst door het filter aangeleerd worden voordat ze herkend worden als zijnde spam, en het zijn net die bedrijven die mij zo irriteren.
Ik rechtvaardig het publiceren omdat mijn mail adres is opgenomen in de robinsonlijst, waarmee ik duidelijk heb aangegeven dat ik niet zomaar spam/reclame wens te ontvangen. De bedrijven die hun laars hieraan lappen mogen dus op lange termijn een koekje van eigen deeg verwachten. Daarbovenop komt ook nog eens het feit dat véél van deze bedrijven zich niet aan de regels van het spel houden en het zelfs niet eens mogelijk maken om je uit te schrijven. Of als je je uitschrijft, je het juist erger maakt...
Zelf ben ik géén spammer, ik verdien mijn brood op een eerlijke manier zonder wekelijks honderdduizenden mails te versturen...
Degene die de spits mag afbijten is PRINTI...
de bijhorende mail adressen zijn:
magoteau.raphael@skynet.be en
info@printi.be (mail ontvangen via
newsletter@printi.be waar ik mezelf nooit op heb ingeschreven)
er zullen er nog veel volgen...
ps; de bedrijven in kwestie hoeven mij niet te contacteren via mail om hun gegevens te verwijderen; aangezien mijn spamfilters getraind zijn om alle toekomstige mail te herkennen als zijnde spam, ik gebruik uiteraard niet de mailserver van iemand anders maar beheer deze volledig zelf, u kan proberen hier in dit topic uzelf te verdedigen, maar of dat veel uit zal halen.... ik vrees er voor...
ENGLISH:
Please use the Following FREE email adresses for your mailing lists!!!
they are all from belgian people/companies who are sending mail themselves and are checked for validity.
The people behind the adresses don't mind to receive spam; since they are sending it to others too...
Please don't ask me how to send me money for more adresses; you'll have to it with the adresses i provide you in this topic!